Ultimele comentarii postate
- Domnule Stoica , esti atat de pueril...nu ma astept intradevar la ceva mai de doamneajuta din partea...
Scris de SIMPATIZANT PNL - Din pacate nu este chiar asha cum spune dna Primar, care tot promite de ceva an buni ca face si dreg...
Scris de Gogu - Multumim Sandei si lui Costel pentru spiritul critic manifestat. Asteptam mai mult spirit civic din ...
Scris de CFR Prima armata - "Care muncitori, care autostrada?". Adaugati si "care exproprieri"...Autostrada se va deschide, dar ...
Scris de Maria L.
Vezi Alpha TV Ploieşti LIVE!
| O ceaşcă de cafea pe zi te ajută să trăieşti mai mult |
| Scris de - |
| Joi, 02 Septembrie 2010 13:48 |
|
Persoanele care au parte zilnic de o ceaşcă sau două de cafea au arterele mai elastice decât cele care spun nu "cofeinei", a arătat o cercetare realizată în rândul locuitorilor cu vârste între 65 şi 100 de ani din insula grecească Ikaria. Aceasta este cunoscută sub numele de "tărâmul longevităţii", o treime dintre locuitorii săi ajungând la vârsta de 90 de ani, scrie cotidianul britanic The Daily Mail. Cazurile de cancer întâlnite în Coordonatoarea studiului, dr. Christina Chrysohoou, spune că subiecţii cu vase de sânge mai elastice beau câte 25-50 ml de cafea tare, grecească, pe zi, dar consideră că şi alte tipuri ar putea fi la fel de bune. Ea a sugerat că antioxidanţii şi cofeina sunt benefice pentru artere, dar e şi altceva în ritualul de a bea cafea care îţi face bine la sănătate. "În timp ce beau cafea socializau cu prietenii la cafenea sau cu familia acasă, relaxându-se şi discutând chestiuni zilnice. Asta face bine la starea de spirit", a mai spus Christina Chrysohoou. Sursa foto: gandul.info |


















Un studiu care îşi propunea să afle ce-i ajută pe oameni să trăiască până la o sută de ani a relevat faptul că o ceaşcă de cafea pe zi creşte elasticitatea arterelor, reducând astfel riscul de a te îmbolnăvi de inimă.